musseibrahim.blogg.se

Hej! Jag heter Mustafa Ibrahim och är 19 år. Jag har studerat handelsprogrammet på Rönne Gymnasium i Ängelholm och tog studenten sommaren 2015. Som person är jag social, positiv och har tycker väldigt mycket om att sprida glädje. Jag är också väldigt ansvarstagande och finner stor glädje i att fullfölja mina uppgifter så bra som möjligt. På fritiden idrottar jag. Bland annat går jag till gymmet, tränar boxning och spelar fotboll. I familjen är det jag som tar mest ansvar bland mina syskon i hemmet.

Jag önskar er all lycka i framtiden

Publicerad 2015-12-31 11:21:00 i Allmänt,

 
GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH ALLA JAG KÄNNER!
 
Snart är det nya året här. 
Vi glädjas med nära och kär.
Det gamla året blir till minnen
På gott och ont i våra sinnen. !!
Tiden räknas ner.
Vi framåt med glädje ser.
 
 
1. Du lever, har energi, kreativitet, styrka och vilja

Det här ögonblicket kanske aldrig kommer tillbaka. NU är tiden då du är motiverad, full av energi och frisk. Du kan se, höra, läsa, prata, tänka, gå – du lever. Lev nu för att du kan.
 
 
2. Möjligheter finns överallt – de väntar på dig

Det finns så många chanser som bara väntar på att bli tagna av någon som vågar ta risken och göra det som krävs. Personen som ska göra det är DU. Det finns ingen tid att gnälla över ditt liv, just nu är ögonblicket som gäller. Idag är den dag då du ska ta ett nytt steg. Ring det där samtalet, starta det där företaget, anmäla dig till den där utbildningen, förlåta den där personen, jaga ifatt det där målet,
betala av räkningen, investera i äventyret. Att tro på något igen. NU!
 
 
 
ge de känsla av

att man är nyfödd
även när man har
mycket ilska och ont,
 
 
Njut av livet
 
 
Jag Önskar er all lycka i framtiden
 
Kärlek o respkt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SexyMusse

19 År & Singel ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela