musseibrahim.blogg.se

Hej! Jag heter Mustafa Ibrahim och är 19 år. Jag har studerat handelsprogrammet på Rönne Gymnasium i Ängelholm och tog studenten sommaren 2015. Som person är jag social, positiv och har tycker väldigt mycket om att sprida glädje. Jag är också väldigt ansvarstagande och finner stor glädje i att fullfölja mina uppgifter så bra som möjligt. På fritiden idrottar jag. Bland annat går jag till gymmet, tränar boxning och spelar fotboll. I familjen är det jag som tar mest ansvar bland mina syskon i hemmet.

softar med livet

Publicerad 2015-12-19 21:57:00 i Allmänt,

 
 
 
Tjo
Idag hände inget specielt och tränade lite allt möjligt sen efter det åkte jag till min polare. Jag och han försökte laga tårta. Nu är jag hemma och ska chilla lite och kolla på film kanske ute festa man vet aldrig va som händer ;)
 
 
                    
 
Livets stora gåta 
 
Lär dig livets stora gåta 
Älska
Glömma 
Och förlåta
 
 
          
 
 
Här bjuder SexyMusse lite bilder.
 
                 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SexyMusse

19 År & Singel ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela