musseibrahim.blogg.se

Hej! Jag heter Mustafa Ibrahim och är 19 år. Jag har studerat handelsprogrammet på Rönne Gymnasium i Ängelholm och tog studenten sommaren 2015. Som person är jag social, positiv och har tycker väldigt mycket om att sprida glädje. Jag är också väldigt ansvarstagande och finner stor glädje i att fullfölja mina uppgifter så bra som möjligt. På fritiden idrottar jag. Bland annat går jag till gymmet, tränar boxning och spelar fotboll. I familjen är det jag som tar mest ansvar bland mina syskon i hemmet.

Sluta aldrig kämpa

Publicerad 2015-12-17 19:53:00 i Allmänt,

Tankar om smärta tankar om krig känslor som hindrar dig på livets stig
kärleken som finns till ditt eget jag kommer ändå bära dig när du svag 
människor du älskar blir käpp i din hand
men dina fötter bär dig till hoppets strand låt inte ditt välde få ta över ditt öde 
utan låt hoppets låga få bli ditt starka flöde.
Den enda som kan leda din kamp just nu 
Det är den svag, stark
och det är du just du.
 
 
 
Världen är du bara någon men för någon är du hela värden
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-18 19:36:12

fett tung rap

Svar: tack
SexyMusse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SexyMusse

19 År & Singel ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela