musseibrahim.blogg.se

Hej! Jag heter Mustafa Ibrahim och är 19 år. Jag har studerat handelsprogrammet på Rönne Gymnasium i Ängelholm och tog studenten sommaren 2015. Som person är jag social, positiv och har tycker väldigt mycket om att sprida glädje. Jag är också väldigt ansvarstagande och finner stor glädje i att fullfölja mina uppgifter så bra som möjligt. På fritiden idrottar jag. Bland annat går jag till gymmet, tränar boxning och spelar fotboll. I familjen är det jag som tar mest ansvar bland mina syskon i hemmet.

tja

Publicerad 2016-02-03 01:29:50 i

Hej mina damer och herrar !
Jag är väldigt upptagen på grund att jag fick jobb. Jag arbetslös i en månad och det kändes som halv år. Absolut nu börjar jag från börjar igen och öppna ett nytt bok, det är aldrig för sent. Det som gäller nu att kämpa som djur. 
Jag är ert öde
Sa livet till den döde
Att åter och åka födas
Av livet sen åter dödas 
En cirkel en ring
Själamas kretslopp
När all kommer omkring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SexyMusse

19 År & Singel ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela