musseibrahim.blogg.se

Hej! Jag heter Mustafa Ibrahim och är 19 år. Jag har studerat handelsprogrammet på Rönne Gymnasium i Ängelholm och tog studenten sommaren 2015. Som person är jag social, positiv och har tycker väldigt mycket om att sprida glädje. Jag är också väldigt ansvarstagande och finner stor glädje i att fullfölja mina uppgifter så bra som möjligt. På fritiden idrottar jag. Bland annat går jag till gymmet, tränar boxning och spelar fotboll. I familjen är det jag som tar mest ansvar bland mina syskon i hemmet.

I din vardagar lämnar du digitala spår

Publicerad 2016-01-09 17:38:00 i Allmänt,

Du skrattar för du tror du är stor, Du  skrattar åt den som borde vara din bror, Du pissar på den som är svag, och låtsas att du står över guds lag, Men djupt inne i ditt bröst viskar ständigt en röst Att du bara är en ynklig lite skit som behöver tröst.
 
Erfarenhet är förmågan att känna igen ett misstag och ta sig ur det innan man gör om det igen.
 
Ny dag nya prövningar, för att leva finns det inga övningar...
Solen lyser även bakom molnen och när man behöver stöd och hjälp så måste man ta dom även om de är svårt att våga ta steget. Ensam är inte alltid stark. Våga bestäm om ditt liv ingen annan kan göra det. Ledvägen kan man alltid, men den som står i andra änden måste också vara mottaglig till det. Låt ingen, ingen trampa på er, som sagt vi har gått olika vägar i skogen. En del dom rakspåringa och en del dom väldigt svåra och gyttja vägarna. VA går livet ut på, va e poängen med allt levandet långa vägar, massa kurvor, varje kurva i sin ensamhet. Tårar o blod samlade till ett hav, livets fula uppfostran. 
 
Vissa dagar är så bra att man själv inte kan tro de. Och vissa andra dagar är så hemska att man önskar att man aldrig vaknade. Men det är bara så det är. Det är bara vakna upp varje dag och KÄMPA och gör det bästa du kan av dagen. Om och om igen tills du dör och dina dagar är räknade. 
Som sagt sluta aldrig kämpa 
 
Sprid Kärlek 
 
 
  
    
 
 
Idag var jag skit trött, jag vaknade  klockan 13,20. Jag ått lite mat sen taggade jag till gymmet. När jag började gymma efter 20 minter kommer 3 Bitchez då fick jag energi upp till 100%. Jag började gymma som Ramboo. 
Kärlek o respekt från SexyMusse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SexyMusse

19 År & Singel ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela