musseibrahim.blogg.se

Hej! Jag heter Mustafa Ibrahim och är 19 år. Jag har studerat handelsprogrammet på Rönne Gymnasium i Ängelholm och tog studenten sommaren 2015. Som person är jag social, positiv och har tycker väldigt mycket om att sprida glädje. Jag är också väldigt ansvarstagande och finner stor glädje i att fullfölja mina uppgifter så bra som möjligt. På fritiden idrottar jag. Bland annat går jag till gymmet, tränar boxning och spelar fotboll. I familjen är det jag som tar mest ansvar bland mina syskon i hemmet.

Livet är som en brottnings match

Publicerad 2016-01-06 22:55:00 i Allmänt,

Jag öppnade ögon till ny dag ny möjlighet att se dagen på ett nytt sätt. En känsla är bara en känsla och ord kan inte skada om inte du låter dom göra det. Tårana är min ilska och sorg på samma gång. Glädje i att veta hur stark man är i varje prövning som man får är obeskrivlig. Jag kan vågar och vill. idag, imorgon och framtiden!
  
Jag var fett slarvig med gymmet men nu det dags att börja träna igen och att ta tillbaka min hälsa. Det är också dags att ta tag livet.
 
Jag var fett slarvig med gymmet men nu det dags att börja träna igen och att ta tillbaka min hälsa. Det är också dags att ta tag livet.
Idag var det dags att säda och göra ordning med mina kläder sen har jag handlat nya kläder från Italien. Jag har gett alla mina gamma kläder till flyttninghem. Jag har varor utrop sprungit efter att ha tränat på gymmet. 
Kvällen slutat med min bästa bror bjudit mig hem till honom och då så var vi där spelade FIFA och annat men tyvärr så var han bättre än mig denna gång..
 
Kärlek o respekt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

SexyMusse

19 År & Singel ^^

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela